IKT: support og info

Innhold

Support/Brukerstøtte

Support/Brukerstøtte er kun tilgjengelig hverdager mellom 08.00-15.30.
Supporthenvendelser sendes helpdesk@vestre-toten.kommune.no
Klikk på adressen ovenfor, og skriv i mailen hva vil du ha svar på.  Når du sender meldingen går den direkte inn i IKT-avdelingens system og får et nummer, samtidig som du får beskjed om at den er mottatt og vil bli besvart så fort som mulig.

Problemer med fagsystemer meldes fortsatt systemansvarlige.
Kontakt eventuelt IKT for nærmere informasjon, tlf 41479144 eller 99157901

Fjerntilgang og support via Internett med TeamViewer 

Påloggingbilde Team Viewer

Supportrutiner Vismasystemene

Visma Supportrutiner ved feil i løsningen

Visma Systemansvarlige og superbrukere


Publisert: 11.08.2016 11:21
Sist endret: 12.08.2016 10:17