Si din mening / klage

Innhold

Vestre Toten kommune ønsker å framstå som en servicekommune!

Solillustrasjon klageseksjon VTK

Vi har som mål å:    

  • sette innbyggernes behov i sentrum.
  • møte innbyggerne med åpenhet, respekt og god informasjon
  • ha god service og faglig dyktighet som vårt varemerke

Vi ønsker tilbakemelding på vår service og eventuelle forslag til forbedringer.

  • eDialog - en trygg dialog og sikker innsending av dokumenter til kommunen. (krever innlogging - MinID)

Ønsker du å klage på noe?

Vestre Toten kommune ønsker at du som innbygger og bruker av kommunale tjenester skal være fornøyd, men det kan dukke opp situasjoner der du ønsker å 
klage. Vi ønsker å være behjelpelige på dette området også, så kontakt oss gjerne.

Si din mening - tilbakemeldinger - klagePå denne siden finner du kontaktinformasjon, forskjellige skjema og veiledninger som viser deg hvordan du kan klage på kommunale tjenester og enkeltvedtak. Du finner også lenker til andre klageinstanser.
Tilbakemeldinger på kommunale tjenester ekspederes via Vestre Totens sentrale postmottak som vil registrere og journalføre tilbakemeldingen før videre behandling mot det aktuelle tjenesteområdet.


Formidle din klage her:

Telefon : 61 15 33 00
Epost: post@vestre-toten.kommune.no
Postadresse: Vestre Toten kommune, Postboks 84, 2831 Raufoss
Elektronisk skjema - klage på kommunale tjenester : Følg denne lenken
 


Her finner man diverse lenker til veiledninger og klageskjema:

 


Publisert: 27.05.2016 11:29
Sist endret: 27.05.2016 11:33