Si din mening / klage

Innhold

Vestre Toten kommune ønsker å framstå som en servicekommune!

Solillustrasjon klageseksjon VTK

Vi har som mål å:    

  • sette innbyggernes behov i sentrum.
  • møte innbyggerne med åpenhet, respekt og god informasjon
  • ha god service og faglig dyktighet som vårt varemerke

Vi ønsker tilbakemelding på vår service og eventuelle forslag til forbedringer.

Klikk her for å komme til en ferdigadressert e-post til kommunen
Vanlig e-post er ingen sikker måte for forsendelse av sensitive opplysninger eller informasjon av privat karakter.

Skjema for elektronisk henvendelse til kommunen
Dette er en skjemaløsning kommunen får levert av Sem & Stenersen, og i tråd med deres personvernerklæring blir opplysningene oversendt kommunen på en sikker måte.
 

Ønsker du å klage på noe?

Vestre Toten kommune ønsker at du som innbygger og bruker av kommunale tjenester skal være fornøyd, men det kan dukke opp situasjoner der du ønsker å 
klage. Vi ønsker å være behjelpelige på dette området også, så kontakt oss gjerne.

Si din mening - tilbakemeldinger - klagePå denne siden finner du kontaktinformasjon, forskjellige skjema og veiledninger som viser deg hvordan du kan klage på kommunale tjenester. Du finner også lenker til andre klageinstanser.
Tilbakemeldinger på kommunale tjenester ekspederes via Vestre Totens sentrale postmottak som vil registrere og journalføre tilbakemeldingen før videre behandling mot det aktuelle tjenesteområdet.


Formidle din klage her:

Telefon : 61153300
Epost: post@vestre-toten.kommune.no
Postadresse: Vestre Toten kommune, Postboks 84, 2831 Raufoss
Elektronisk skjema - klage på kommunale tjenester : Følg denne lenken
 


Her finner du lenker til forskjellige klageskjema:

 


Publisert: 27.05.2016 11:29
Sist endret: 27.05.2016 11:33