Support/brukerstøtte
Support/brukerstøtte er kun tilgjengelig hverdager mellom 08.00 - 15.30.
Supporthenvendelser sendes helpdesk@vestre-toten.kommune.no
Klikk på adressen ovenfor, og skriv i mailen hva vil du ha svar på. Når du sender meldingen går den direkte inn i IKT-avdelingens system og får et nummer, samtidig som du får beskjed om at den er mottatt og vil bli besvart så fort som mulig. Problemer med fagsystemer meldes fortsatt systemansvarlige.
Kontakt eventuelt IKT support for nærmere informasjon, telefon 904 78 355
TeamViewer
For fjernhjelp og support - trykk på følgende bilde:
Når du får spørsmålet «Vil du kjøre eller åpne TeamViewerQS....» så klikk «Åpne fil».
(Hvis boksen «Licence Agreement» dukker opp. så huk av som illustrert:
Publisert: 11.08.2016 11:21
Sist endret: 11.05.2022 09:53